Kako bismo svojim korisnicima obezbedili najkvalitetniju uslugu, omogućili smo im online prijavu i pregled liste spasenih podataka.

Pregled liste spasenih podataka omogućava klijentu da online proveri foldere i fajlove koji su pronađeni na neispravnom mediju i koje je moguće spasiti. Kako bi mogao da pogleda listu spasenih podataka, klijent treba da se uloguje svojim brojem posla (ID posla) i šifrom koja se dobija na prijemu posla. Detaljno uputstvo za pregled spasenih podataka može se pročitati na našem blogu i pogledati na video tutorijalu u nastavku.

*Klijenti iz inostranstva bi trebalo da nam se jave putem mejla ili telefonom pre nego što pošalju uređaj kako bismo pružili instrukcije transporta.

Pakovanje i slanje neispravnih uređaja

Za uspešno spasavanje podataka sa hard diskova, najvažnije je da medij dođe u naše kancelarije bez dodatnih oštećenja, uzrokovanih lošim postupanjem u transportu. Zato je važno ispravno pakovanje i slanje osetljivih medija.

Ukoliko posedujete retail verziju medija u originalnom pakovanju, najbolje je da medij šaljete na taj način. Ukoliko vaš medij niste dobili u retail pakovanju, potrebno ga je spakovati na ispravan način. U nastavku su neke preporuke i smernice kako bi Vaš medij stigao u naše prostorije bezbedno.

  • Svi mediji moraju biti zapakovani unutar antistatičke kese (ESD kese).
  • Plastična pakovanja za hard diskove mogu zameniti antistatičku kesu. Takvo pakovanje je potrebno dodatno učvrstiti i u kartonsku kutiju sa stiroporom.
  • Spoljni omot paketa treba da bude od tvrdog kartona. HelpDisc kutija
  • Celi unutrašnji prostor mora ispunjavati stiropor ili sunđer, sa izrezom za stavljanje medija. Takođe možete koristiti i penaste pahuljice ili omotač sa balonima.
  • Medij ne sme imati prostor u kojem bi se mogao slobodno kretati unutar kutije. Mora biti obložen zaštitnim materijalom sa svih šest strana.
  • Nije potrebno slati nikakve kablove ili dodatke, osim u slučaju eksternih uređaja (external case, NAS, itd…). Tada dodatke šaljite odvojeno od medija u istom paketu.
  • Kutija se osigurava uz pomoć široke lepljive trake.
  • HelpDisc ne odgovara za bilo koja oštećenja koja su se dogodila prilikom transporta. Sva slanja paketa obavezno najavite na broj: +381 (0)11 361 43 43. Ispunite i on-line prijemni obrazac.

Prijemno odeljenje

HelpDisc

Naši data recovery inženjeri za spasavanje podataka koriste najsavremenije softvere i pomoćne alate koje smo sami razvili u okviru brenda HddSurgery. Zato, ukoliko ste izgubili važne podatke, pozovite nas ili prijavite posao u Korisničkom servisu našeg sajta.