U HelpDisc je krajem septembra stigao disk za posao spasavanja podataka. Hard disk marke WD Green WD10EAVS od 1TB nije se ništa razlikovao od drugih diskova koji su trenutno bili u procesu, sem što mu je pripao značajan broj posla – 8000.
Dakle, u pitanju je 8000-ti posao spasavanja podataka od kada je u HelpDisc uveden job tracking system.
Hard disk sa oznakom posla 8000
Hard disk sa brojem posla osam hiljada nije imao vidljivih fizičkih oštećenja, nije se čuo nikakav neželjeni zvuk iz unutrašnjosti kućišta, osim zvuka ispravnog motora. Međutim, jedna od glava nije bila ispravna što je onemogućavalo očitavanje firmvera koji je neophodan za funkcionisanje hard diska.
Reč je o disku sa 3 magnetne ploče koje predstavljaju nosače podataka, kao i 6 glava za njihovo upisivanje/čitanje. Specijalnim softversko-hardverskim alatom kojim raspolaže HelpDisc omogućeno je iščitavanje firmvera i utvrđeno je koja je tačno glava neispravna.
Inženjeri spasavanja podataka fotografisali su hard disk i prosledili sliku koja se nalazi u ovom tekstu.
Proces spasavanja podataka u HelpDisc-u
Broj posla koji je dodeljen ovom hard disku govori o respektabilnom broju medija koji su stigli u firmu HelpDisc, a od kojih je svaki doprineo uvećanju našeg znanja i iskustva na polju spasavanja podataka.
Broj hard diskova je i veći od 8000, obzirom da se poslovi sa RAID sistemima, koji ponekad može imati i preko 10 hard diskova uvezanih u jedinstven sistem, označava isto kao i da je stigao jedan hard disk. Našim klijentima možemo zahvaliti na poverenju koje se vidi po tome da je već sada broj poslova prešao broj 8100.
Na kraju, imajte na umu da je najsigurniji medij onaj koji ima backup. Ukoliko se pak desi da ne možete da pristupite svojim podacima, HelpDisc Vam stoji na raspolaganju.
Miloš Gizdovski